Pizza

Idag stod jag vid samma bajs maskin som igår. Jag fattar inte i och med att jag står ensam och inte har någon att prata med så borde jag få mer bitar än vad jag annars brukar få när jag har "massa" människor att prata med men icke, jag suger på att jobba ensam. Jag hade mindre bitar än killen på förmiddagen och han jobbar fyrtiofem-minuter kortare än mig. Tjena liksom. Jaja, jag orkade inte bry mig.

Vi bestämde i tisdags att vi alla skulle käka pizza idag och sagt och gjort. Jag fixade Ida till att vara Pizza Delivery och för besväret fick hon bestick att diska, en tyst lunch tillsammans med mina arbetskompisar och en rund vandring på mitt jobb. Hoppas det inte orsakade någon allvarlig skada.

När jag är precis på väg ut från jobbet så ringer Evelina och vi pratar lite och jag bestämmer mig för att bege mig upp till henne för en snabb titt på de nya fiskarna. En snabb titt = En timmes snack om jobb och resor med henne och brorn hennes och så klart fick jag se de fina fiskarna. En heter Bettan, hoho.

Imorgon ska jag, Ida och Sarah göra en tripp till Jönköping och Tenhult, Yeah.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0