Head line

Jahapp, inget kul har jag att säga men men. Det regnar som fan och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Imorgon är min sista dag innan jag får två veckor semester, det är typ så jag vill jobba då för att jag har liksom typ inget att göra =(

Försov mig idag IGEN, igår också nämligen. Säkert bara för att jag ska ha semester och jag slappnar av. Kunde dock inte somva igår, hade sån sjuk mensvärk att jag typ praktiskt taget klättrade upp för väggen. Usch det finns inget värre. Killarna på jobbat klagar över deras huvudvärk, de borde provs mens då hade de inte klagat över huvudvärken inte!.

Evelinas Erik ska åka och tågluffa på måndag i två veckor, jag vill med =( Men det får la vänta några år tills jag har tjänat ihop lite pengar igen.

Imon tänkte jag att jag kunde gå ut med några på jobbet, men ingen vill, säkert bara för att jag frågade. Om någon annan hade gjort det hade de typ "Självklart, fan vad kul!" och helt och hållet dissat mig. Men men jag är ju inte bättre själv jag dissade ju Amigos förslag om date. Haha. Förlåt.

Det har blivit någon sjuka på mitt jobb att alla "kontorsfolk" skojar med mig om alla kill-jobbar-kompisarna, börjar bli lite jobbigt nu. De vill alltid vara med när det är något kul om vi står och skrattar och sånt men allt annat bryr de sig inte..trist.

Nej nu ska jag gå och lägga mig under en filt och se på tv eller någon film. Tittade på "Team America" igår igen, asså seriöst den är så sjukt bra. I just love it.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

haha ville miguel ha en date? han e rolig han..

2007-07-13 @ 11:01:33
URL: http://adisas.webblogg.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0