Cry cry cry

Alldeles nyss läste jag min farfars namn i tidningen och jag började storgråta. Igår skrev jag hans namn och dödsdatum i ett släktträd då "hände" ingenting. Konstigt. Det var nog bara för att jag var stolt över honom för det som stod i tidningen, jag är ju inte direkt stolt över hans död. Jaja, jag ville bara säga det.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

va stod de i tidingen då?

2007-07-03 @ 15:12:08
URL: http://adisas.webblogg.se
Postat av: Lisabeth

Det stod typ bara:
"David Åberg, som var ordförande i Götaström på den tiden, tyckte det verkade kul. Det gjorde att vi började åka tillsammans, säger Lars-Olof Ryman." haha men men. Jag är klen.

2007-07-03 @ 23:21:17

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0