Anxiety

Usch jag har lite lätt ångest faktiskt. Idag, fredag, denna fredag är min sista semester dag. Jag har aldrig förr sagt att jag har "semester" utan jag har bara haft sommarlov. Jag har aldrig heller sagt detta är min sista dag på semestern. Fy fan. På måndag börjar jobbet igen. Har bara tråkiga människor att se fram emot. Men men, hoppas att Martin är kvar så han, jag och Amigo kan vara en pakt under 30strecket i alla fall. 

Idag har jag, Evelina och Ida btw varit i staden och inhandlat lite nya saker. Jag köpte ett par byxor och en skjorta. Yeah. 

Imorgon ska vi till Micke och röja vid hans pool. Jag hoppas verkligen att det kommer bli ett bra avslut på min semester. 


Ciao.

-jag är besviken, men samtidigt glad

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0