Work, work and work

Tjaaa, nu har jag jag provat på att börja klockan 6 också. Gick väldigt bra, må jag säga. Dagen gick väldigt snabbt och väldigt skönt att ändå vara hemma på dagen.  

Fick lära mig en ny maskin idag, gick bra. Men lite segt. Ledaren kom och sa hela tiden "stressa inte, fråga om du behöver hjälp, jag vet att det är svårt i början!" Jag blir ju typ stressad av att han säger det hela tiden, men han är en vänlig själ. Den pinsamma människan berätta idag om en man som hade varit på samma  jobb som henne innan och som hade varit intresserad av henne och visat det genom att lägga porrbilder i hennes väska. Allt kändes så påhittat för stunden, men vad vet jag? Pessimist kanske.

Var som sagt himla skönt att vara hemma tidigt på dagen. Jag åt, kikade på datorn, lyssande klart på "Christer" och sen satte jag mig i fotöljen och satte för en gångs skull igång James Dean rullen, "East of Eden". Den mannen är ju så förgrömmat het, vet inte vart jag ska ta mig till. Han helt otroligt lusstig i filmen, lite i likhet med Leonardo DiCaprio i "What's eating Gilbert Grape", lite utvecklingsstörd typ.
Får ta de andra två senare i veckan. Får bli min James veckan helt enkelt.


James Dean
Cal bland sina bönor

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0