Wednesday

Det är Onsdag idag, okej!

Gick upp klockan kvart över 5, satte på mig kläderna, åt min gröt, borstade tänderna, startade bilen, åkte iväg till jobbet. Väntade i en kvart-tjugo minuter på att någon skulle komma och säga vad jag skulle göra! Jobbade i 3 timmar, fikade i en kvart, pratade om resor (överallt jag vänder mig hör jag RESOR, kan tänkas vara mitt fel, vad vet jag!), återigen jobbade jag 2 timmar och 45minuter sen fikade jag igen i en kvart och sen var det bara en och en halv timme kvar, sen slutade jag.

Åkte hem och duschade, tog bilen och begav mig till storstaden och metropolen Värnamo för att fika med min goda vän Sara, fikande blev och snack om allt som vanligt. Köpte lite klämmor, som jag är beroende av och har saknat nu ett himla bra tag. Tog bilen hemåt igen.

Gick tillsammans med Sarah ner till Ica för att hämta hennes lönebesked och samtidigt köpte jag en NonStop påse, blev himla sugen på popcorn med så vi tog våra fötter och ben och gick till Hemköp, köpte popcorn och gick hemåt, pratandes om resor (AHHHHHHHHHH!!!!) Åts pizza, tittades på tv och inget mer.


Sovdags, dröm om drömresan








Sara
Sara på fiket

Reflexväst
Jag och Sarah i reflexvästar



Drömresan
Min drömresa
Orealistiskt, ja visst. Men som sagt drömma kan man ju! 
Jag vill ju egentligen se ALLT! Vilket detta är långt ifrån. 
Keep the dream alive, GIRL!


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0