Team America vomiting...

...ahh, eller kanske inte, men spydde gjorde jag. Vet inte om det var pizzan igår, sömnbrist, ett liter-paket äppeljuice på frukosten, stress eller helt enkelt Vinterkräksjukan som fick mig att spy på jobbet idag. Mådde inte alls bra. M kom fram till mig "Va' e de me dig? Du mår inte bra'?!" Så jag tog min fin SAAB hem och nu har jag vilat lite, ska vila lite mer strax. Helt skakig hela jag.



Overheard on work

M- Vill du ha ett tuggummi?
O- Nej, tack!
M- Nehe!? Duger inte mina tuggummin?
lite senare....
M-
O, my one and only man, kan du hjälpa mig?

Gud vad GAY GAY GAY GAY.





Åh, kom på Mastering Swedish, det är så sjukt kul!
Måste lyssna på det för att finna det roligt...

För att lyssna på Lesson 2, 3 och 5 gå in på SLAY Radio

Lesson 1

SLAY Radio's mastering swedish - Lesson 1

Han är ute på en åker och åker

-

He is driving on a field

Ska vi ha sex klockan sex?

-

Shall we have sex at six?

Tomten stod på tomten

-

Santa stood in the garden

Det var tomt på min tomt

-

My garden was empty

Får man ha får på planet?

-

Are sheep allowed on the plane?

Far, får får får? Nej, får får lamm

-

Dad, do sheep get sheep? No, sheep get lamb

Var tog vägen vägen?

-

Where did the road go?

De spelade in sitt band på band

-

They recorded their band on tape

Ät inte filen med filen - använd skeden

-

Don't use a file for the sour milk - use a spoon

Är det vinden som låter på vinden?

-

Is that the sound of the wind in the attic?

Jag hörde stegen när jag stod på stegen

-

I heard the steps when I was on the ladder

Man lyssnar bäst på rock iförd rock

-

Rock is best listened to wearing a coat

Det är rena fasan att se en fasan

-

It is terrifying to see a pheasant

Anden förvandlades till den helige Anden

-

The duck turned into the holy spirit

Språkfascister kan komma när de ser ett komma

-

Language fascists can cum when they see a comma

Jag renar mina renar inför slakten

-

I clean my reindeer before slaughter

Bergsklättrare tycker det är toppen på toppen

-

Mountain climbers think it's great at the top

Det är botten på botten

-

It sucks at the bottom

Huset var vitt och vitt

-

The house was white and wide

Jag tar till en till mikrofon för att få in Makke i mixern

-

I'll use yet another microphone to get Makke in the mixer

Rocka med en rocka

-

Rock with a ray




Lesson 4

SLAY Radio's mastering swedish - Lesson 4

Karl går igenom garderoben

-

Carl walked thorugh the closet

Vägrenskröken gäckar gångtrafikanter

-

The curve in the verge eludes pedestrians

Gunilla gillar Gunnar

-

Gunilla likes Gunnar

Ivriga Irene hoppas Roger ringer

-

Eager Irene hopes Roger rings

Guran hänger på väggen

-

The guitar hangs on the wall

Gul gurka är galet god

-

Yellow cucumber is awfully tasty

Gammal gubbe ger granngumman massagestav

-

Old man gives the neighbour woman a dildo

Kyliga augustimorgnar ogillas

-

Cold August mornings are disliked

Kalle kysser köldknäppen Carolina

-

Kalle kisses cold icequeen Carolina

Gjorde Göran Guns gynekolog generad?

-

Did Göran make Gun's gynaecologist embarrassed?

Äggskal knäcks genom skedknackande

-

Eggshells are cracked through spoon tapping

Gunde grunnar på alla hjärtans dag

-

Gunde ponders on Valentine's Day

Hjältemodiga Hedvig hurrar på hurtiga Harry

-

Heroic Hedvig cheers for hearty Harry

Egon och Emil ersätter Eskils envisa enmansbil

-

Egon and Emil replaces Eskils stubborn one-man-car

Yngve ynglar av sig en riktig illbatting

-

Yngve spawns a real brat

Kroggymnastik i Ystad

-

Pub gymnastics in Ystad

Birgitta bar Benny bort till bingen

-

Birgitta carried Benny over to the bed


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Sexleksaker

Tack för en bra tips!!

2007-03-02 @ 22:58:35
URL: http://intimleksaker.com

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0