Freedom

Tjaa, not sooo much freedom, but it's enough!

I helgen har jag mest degat, sett några filmer, varit en aning sur, kört lite bil, fått lite snö på skorna, hälsat på mormor och morfar, umgåtts med de goa vännerna och fått ett och ett annat gott skratt.

Som sagt lite snö har äntligen kommit men som det ser ut nu så kommer detta inte vara långvarigt, buhuu. Vågar ju snart inte ta fram skidorna för tusan, blir snart avskräckt. Två skidolyckor på samma dag (okej, jag är ingen proffsåkare) och ingen snö som är här för att stanna, vart är världen på väg?

London i påsk är såå lockande, men priserna bara ökar och ökar hela tiden. Nu måste jag även kolla om jag är ledig då, är ju egentligen ledig men jag borde egentligen kolla ändå, kan ju bli krångligt annars.

Sett filmen "The Lakehouse" idag, tusan vad fjantigt. Så snurrigt och puttinuttigt så man vet inte vart man ska ta vägen! Förstår inte vart de får all fantasi och idéer ifrån att göra en sån film, men jag vet att man i alla fall kan göra film om precis vad som helst och få det att framstå som det verkligen kan hända på riktigt.
Efter filmen var slut och Ida gått hem blev det lite "Friends" i all sin glans.
Äsch nu så ska jag sova.



Ross:
Your little "Ross is dead" joke didn't work, okay? There were no responses. Nobody posted anything on the web site, nobody called my parents. So the joke, my friend, is on you. Nobody called, nobody wrote anything. Nobody cares that I'm dead. [...] Oh my God! Nobody cares that I'm dead!

Stackars Ross!

Joey: You don't own a TV? What's all your furniture pointed at?





Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0