Weekend update

Hej hej!

Back too work after tre dagars ledighet, är lite segt, fast helt okej!

I fredags umgicks jag med Ida och Sarah, vi skrev ut massa fina brev till hela 9C och åkte runt och lämnade dem i brevlådan, kul kul. Vi fnittade som om vi gick i 6an typ. Tittade senare på "Date Movie", den var med kul fast jag blev en aning äcklad ibland.

I lördags fick vi "finbesök" som mamma kallade det. Joanna skulle introdusera sin pojkvän Per för oss. Allt gick toppen, han var trevlig, vi var trevliga, vi skojade och tittade på melodifestivalen, "Amelie från Montematre" och Senegal film och slutligen lite Thailand film. Blev en aning pinsamt när pappa skulle dra fram det men men det gick ju bra. Han gillade oss tydligen =) Kul. 
En liten rolig incident inträffade då jag och Joanna samtidigt såg att det var "Amelie från Montematre" och samtidigt kopplade till samma scen i filmen, skratt utbrast mellan oss båda medans mamma, pappa och Per tittade på oss med undrande ögon. 

I söndags åkte jag tillsammans med Joanna till farmor, mormor & morfar. Sen tittade jag på Top Model hela dagen, min "vän" från London, Christina var med i denna säsongen, kul och se henne igen. Sen fick jag se på Sing-a-long, One tree hill, Playa del sol & En annan del av Köping innan jag fick gå och lägga mig. Ingen speciellt kul söndag, men whata?!

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0