Hopeless

Hello!

Idag är en sån dag då man har en jobbig känsla i magen. Jag vet att det är för jag såg "The Notebook" igår. Den är så sjukt bra och romantisk så man vet inte vart man ska ta vägen. Samma sak händer när man läser "Vid floden Piedra satte jag mig ned och grät". Man älskar och hatar dem på samma gång. Älskar dem för de är så himla fina och så underbara på alla sätt och vis. Hatar dem för att man vill att det ska hända EN, eller inte allt kanske men det fina i det hela.

Varje gång jag har bytt bit i maskinen eller plockat upp bitar ur trummlaren idag har jag tänkt på Noah och Allie.  Eller egentligen mest på Ryan och Rachel bara för att de är tillsammans på riktigt. Åh det gör så ont i en, fast det är ett skönt-ont. Ja jag vet inte. Åhh, blir helt snurrig av allt detta. Jag vet jag är en tönt men men. Blir typ besatt i perioder av sånt här.

Spelade in Oscarsgalan så den tittade jag på idag. The Departed blev den stora vinnaren med 4 statyetter. Den var bra den filmen men jag hade nog sett Babel som den stora vinnaren i stället.



Kyss
Äsch! Imorgon är en annan dag.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Goran

Babel, sjukt överskattad film, allt som hände i japan kunde de lika slopa. Det var nog där filmen föll på. The Departed är klockren men tråkigt att inte Blood Diamond blev nominerad till bästa film. Då hade den vunnit.....

2007-02-27 @ 20:52:10
URL: http://ottifemma.blogg.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0