Glimpse of my weekend

Min helg i bilder


Fredag

That 70s show
Några timmar tillsammans med detta gäng


Utgång
Utgång med Ida och Sarah


Lördag


Tivo
Pappa har köpt en "Tivo-look-a-like". Jag är glad. Jag förstår Miranda i "Sex and the city"


Så ska det låta
Så ska det låta


Mello
Jag, Evelina och Ida tittade på Melodifestivalen


Så ska det låta
Så ska det låta, IGEN



Love actually
Med hjälp av min "Tivo-look-a-like" hittade vi "Love Actually" Vi älskar den filmen



The Hurricane
Sen var det dags för "The Hurricane", men vet du vad? Den skulle hålla på till 03.00 så jag tryckte på min kommande favvo knapp RECORD på min nye vän. Så kan jag titta klart imorgon.



Söndag


 
Dagboken
Jag var bara tvungen att se denna underbara film, längtan steg igår och idag var det helt oundvikligt.
Oh, den är så underbar!

Jag visste inte att de var tillsammans på riktigt förens idag, och nu dyker de upp överallt, på internet och jag har sett ett program om Ryan Gosling och där nämner de Rachel McAdams. Sen nu vid kl.23 slår jag på "79th Academy Award Special" och där kommer de och går på röda matten, lusstigt.


Evelinas födelsedagsfest
Gick ner och firade Evelina lite, men några presenter och lite mat. Trevligt.



One tree hill
One tree hill. Började gråta, det var så bra, ah =)


Playa del sol
Kassa, "Playa del sol"













Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0