Elderly

Tjo!

Som sagt var vi på "Linas kvällsbok" igår, så himla kul. Efter bion åkte vi till ett fik och tog te, juice och en macka. Sen direkt i säng.

Idag har jag hälsat på "di gamle" som man säger. Tillsammans med Joanna och Per gjorde vi en rajd på några timmar. Väldigt mysigt, de är så grymt söta. Och Mormor är klar med den fin fina "sjal-ponchon" till mig, så himla fin blev den. Hon är så duktig. Bosse är hemma i natt med, skulle göra lite intervjuer i Jönköping imorgon. Så kul och se honom också.

Sen blev det hem och vila. Såg på Playa del sol, En annan del av Köping och nu Maid in manhattan. Snart ska jag gå och sova. Imorgon är det jobb igen.

Usch jag har inget kul att skriva i min blogg längre, det suger ju.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0