Senaste dagarna

Torsdag - Var jag ju på Lars Winnerbäck och jag filmade två låtar, inte alls bra kvalité eller något. Men så himla denna bloggen kan man ju inte lägga upp videoklipp. Så jag har tagit min YouTube-oskuld och laddat upp de två filmerna så att jag kan ha med dem här.





Fredag - Vaknade upp hos Fredrik, vid tolv snåret. Satte mig vid datorn och började titta på lite "My so-called life". Klockan halv två kom han hem. Vi softade bara och tittade på serien och vid fyra tiden skulle han iväg med sin bror till Jönköping och jag skulle hem och invänta besök av Evelina, Ida och Sarah. Men Evelina hade gått och dragit på sig feber och magkramp så hon stannade hemma. Vi såg Idol-finalen och snackade lite. Kvällen avslutades med att jag och Sarah provade massa av mina bh:ar =)


Lördag -  Vaknade även dena morgon upp hos han den dära Fredrik, han luktade öl =) Vi steg nog ur sängen vid halv två skulle jag tro, galet vad man kan sova bort en dag. Han körde hem mig och jag gjorde mig i ordning för A6 och släktmiddag. På A6 var det mycket folk och jag blir alltid så snurrig, träffade Razmus, Hillevi och Johanna och jag har inte en minsta aning om vad jag sa till dem, jag är helsnurrig. Vid kl. 18 var vi bjudna till Joanna och Per. Det var jätte trevligt, lugnt och trevligt. Alla åkte hem runt tolv tiden. Jag hade lovat att köra hem Adisa och Sarah så jag stannade kvar lite till. Men vid ett-tiden började jag bli trött så jag körde dem hem.


Söndag - Softisch dag. Vila vila vila.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0