Lars Winnerbäck

Ja, igår var jag och tittade på honom. Först mötte jag, Joanna och Per upp några av deras vänner för en och en halv öl. Jag och Joanna som varit igång hela dagen och knappt ätit något blev lite yra i mössan, men det vara bara härligt. Vid halv åtta tiden drog vi bort till Idrottshuset där konserten skulle hållas. Tråkigt val av lokal men men, det blev bättre så fort han kom upp på scenen. Han varvade nya låtar med gamla godingar och avslutade kvällen med "Solen i ögonen". Konserten var slut vidd tio tiden så Fidde var så himlans så snäll och hämtade mig. Åkte med Joanna och Per till jordbron och käkade på McDonald's och sen åkte vi hem.

Jag hade tänkt att jag skulle sätta igång att se på "My so-called life" idag men eh, jag vaknade nu och jag har typ ingen aning hur man kopplar om tvn och datorn och allt så det får vätna tills han slutat jobbet.

Ikväll ska jag se på Idol-finalen med Evelina, Ida och Sarah, Fanny är och kollar på finalen, galet.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0