Helgen

Hello!


I helgen har nog inget speciellt kul hänt. I fredags var jag hemma från jobbet med så jag var hemma och vilade. Ida och Sarah kom hem till mig på kvällen. Vi åkte ut i räddning till Klevshult, hämta en onykter person. Det var nog det enda som var händelserikt på fredagen. Ja, okej kvällen slutade med att jag blev tvingad att köra hockey på play station, något som jag definitiv inte har en aning om hur man gör.

Lördagen vaknade jag upp hos en man. Jag gick för att köpa blommor till min mormor. Sen åkte jag bort till härliga jobbet för att vara lite sällskap. Jag var nog snarare tvärtom, jag skälpte snarare än vad jag hjälpte. Klockan slog 14 och jag tog mig hem och gjorde mig i ordning. Klockan 15 skulle jag infinna mig hos min numera 82-åriga mormor. Där var det tårta, kakor, kaffe och allt däremellan. Efter kalaset åkte jag tillbaka till jobbet för att underhålla lite till, nu gjorde även jag en insats. Jag jobbade nog i 1,5-2 timmar utan lön. Det är nog det snällaste jag gjort. Sen åkte jag hem och sa hejdå till min mor och far de åkte till Teneriffa tidigt idag.
Vi hyrde tre filmer "Beyond Borders", "Perfect Stranger" och "Jackass 2" och hämtade mina vänner vid halv 3 tiden på natten. Åkte hem och sov.

Idag ska jag bara slappa och ladda upp för imorgon.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0