Work

Jag har bytt jobb!
Denna veckan jobbar jag som ångvält. Min uppgift är att förstöra maskiner och yielder, alltså förstöra för mitt jobb. Och jag lyckas BRA! Idag har sinkat ner arbetet med ca. 5 timmar. Yes, score.

Jag har också bytt hårfärg.
Efter otaliga "Jag fattar INGENTING" "Snälla hjälp mig" "Men hallå hur var det nu igen jag skulle göra?!" så fick jag min revansch.

Händelseförloppet
Z står vid en maskin och jag ser att han försöker stänga sidodörren. Jag står och tittar på honom i säkert fem minuter. Ser hur han kämpar. Han trycker i princip på alla knapparna (utan rätt så klart) och slår igen dörren om och om igen. Håller emot med ena handen och försöker start med andra. Inget funkar. Jag står bara och småfnissar, tittar och undra vad han kommer göra härnäst. Han går till Martin och ber honom om hjälp. De båda står och håller emot dörren, när jag som nu kände att jag kunde träda fram och glänsa. 
Jag säger i trogen Yrrol-anda "Ska man inte prova med att trycka på denna knappen".
De tittar på mig och bara, jahopp. Fy fan vad det kändes bra. För jag visste ju att man skulle trycka på den knappen så allt startade som vanligt.

I kom och hälsade på, han var brun. Ah.


Ja jisses vilken dag.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0