The whole story - Liseberg

Okey.

Vi kom iväg fyrtio-fem-minuter sent, eftersom jag vaknat sent eftersom jag somnat runt fem på natten/morgonen. Mitt fel. Resan dit gick brao. Kom fram till Göteborg och Liseberg vid tolvtiden. Stod en stund i kö för att komma in och sedan rätt på åkpass-kurerna. När vi köpt åkpass så var det bara att tuta och köra. Vi startade upp med "Uppsvinget" som var sjukt mycket roligare och skönare en förra gången, fast jag satt i exakt samma stol, skumt.

Vi åkte några attraktioner, åt pizza på något Pan Pizza ställe. Åkte lite mer attraktioner. Såg Dregen, Yesya! Såg en full man, jag fick några stänk i "FlumRide" medans Ida blev lite mer blöt. Vi åt snacks such as popcorn, glass, sockervadd och godis. Vi valde att lämna stället i tonen av Christer Lundberg, Morgan Larsson, Kitty Jutbring och Jonna Abelsson i "Christer" i min iPod. Resan hem gick också bra.



Liseberg

 
  

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0