Njutning?!

Jo, jag satt ute och försökte njuta av den sista augusti solen med en kopp kaffe och en pinne. Sitter och tänker och så kommer ett förbannat störande ljud. Jävla grannar som håller på att bygga om. Borr och hammare....fan vad störigt. Irriterande. ÅHH.

Frågor någon kanske kan svara på nu när jag ska jobba sent hela veckan och inte kommer se mina vänner på ett tag.

Evelina - Hur gick det idag på jobbet? Känns det bättre?
Sarah - Är du ledig bara onsdag eller?
Ida - Gick det bra att lära dig själv? Jag ser dig snart men ändå.
Alla - Blir det något på lördag? Det skulle vara trevligt tycker jag.

Off too work...ännu en härlig vecka på Alteams Dispensering, tydligen väldigt viktigt att inte bara säga Alteams till det, enligt Fidde. Bäst att lyda.

Hej hej

Vad har du på ♥ ?
Postat av: sarah

nej, jag är inte bara ledig på onsdag. jag är ledig på söndag med :)

2007-08-27 @ 19:11:49

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0