Mail

Jag går ut i trosor och linne till brevlådan, för jag tänker det går snabbt och jag tittar mig omkring så att det inte kommer någon. Tror ni inte att jag tappar något, vet inte vad det var, typ något reklamblad så det blåser iväg. Men i och med att jag hade så lite på mig sket jag i att springa efter. Menar hur hade det sett ut, linne och trosor rännandes fram och tillbaka på gatan?!

Sen gick jag in och kollade posten då hade jag fått från den ap-jobbiga reklamen "parlino". Jag fattar ingenting jag har fått ett telefonkort från dem och allt. Det är nog en sån grej alla får eller? Aldrig i livet att jag skulle använda det kortet efter deras reklam!!

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0