Inget kul

Åh, inget känns vidare kul längre. Veckorna, består av numera tråkigt jobbet där jag bara känner mig ivägen för vissa subbor och där man inte kan ta en fem-minutare ens, innan någon spänner ögonen i en. Och man blir ju för tusan inte ens skitig där! Helgerna, består mest av tjafs, kanske träffa någon kompis, någon släkting och sen var det över igen.
När två av mina tre "top knodge" slutade så tröstade jag mig med att jag åtminstone hade en kvar, men nu ska han byta skift. Åhh. Nu har jag inte ens det att se fram emot när jag återkommer till det vanliga jobbet om två, tre veckor, för ja, jag kommer nog vara där så länge verkar det som. Jag kan räkna med nästa vecka och ställa in mig på veckan efter det, sas det idag =( 

Mamma har varit på motiverande samtal idag. Hon skulle försöka muntra upp mig och motivera mig men i och med att jag visste att hon varit och lärt sig det idag, så kändes allt så himla utstuderat.


Nej nu ska jag fan sova.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0