Dream

Jag har sovit i någon timme nu sedan jag gick upp och jag drömde en lite dröm. Om Dregen, förmodligen för att jag såg honom igår. Det var jag, Evelina, hennes familj och en massa andra som jag inte minnns riktigt som var på någon tillställning och Backyard Babies var där med. Det var här i Skillingaryd, typ någon festival liknande. Och så fick vi göra lite grejer med Dregen, typ hänga med honom back-stage och sen fick vi vara med uppe på scen. Jag och Evelina minns jag mest, men det var typ fem till som jag kände. Sen fick vi efterfesta med deras band och allt. Det var coolt. Evelina kände liksom Dregen sen hennes Amy Diamond tid. Haha.


Skit skumt.


image241

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0