Dream

Oh. Jag hatar när man drömmer om mysiga saker som att man har en pojkvän som man bara känner är typ den bästa i hela världen. Dock var det ett väldigt skumt och otippad blandning av män. I min pojkvän fanns lite av Albin Blomqvist, lite av Erik Ahlgren, lite av Johan Peirou, lite av  Albin Persson och sen var det någon som jag inte redigt vet. Som "tur" var drogs jag mest till den personen som jag inte redigt visste vem det var. Haha. Vi låg i alla fall och kollade på film och så kom först Mimmi Linden och pratade med oss och sen kom Emelie Jonsson och typ kröp ner i sängen mellan oss. Helskumt allting. Men jag hann inte få något avslut på min dröm för min mamma satt vid sängkanten....åh vad det grämer mig.

Sen drömde jag någon annan dröm typ att min granne i själva verket var Christer Fuglesang, eller rättare sagt Christer Fuglesang var min granne. Han såg ut som min granne. Han var i alla fall uppe i rymden på en rymdfärja när de blev tillfångatagna som gisslan. De började skjuta en efter en. Usch usch.


Nej nu ska jag äta frukost.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Kajsa

Jag dromde att jag kampade mot Voldemort..

2007-08-02 @ 14:04:55

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0