Daycare

För alla er som trodde att jag jobbar på en metalindustri kan jag berätta för er att ni har fel.

Jag har bestämt mig för att erkänna. Jag går fortfarande på dagis. Det är den bittra sanningen. Jag är 19år och mina dagiskamrater än mellan 22-46år. Idag fick vi pizza.
Det hände en tråkig sak idag på dagis med för när vi ätit pizza så fick min lekkamrat Amigo en allergisk reaktion förmodligen av räkorna i hans räksallad så han svullnade upp i hela ansiktet och fick utslag på hela kroppen och fick andnöd så M, som är äldst på mitt dagis. Han är lite av en vad ska man säga "lill-fröken", ringa en ambulans som kom och hämtade Amigo. Jag tror att jag ska vara en snäll vän och skicka ett sms till honom imorgon och fråga hur det är med honom för han skulle nog stanna över natt på sjukhuset.


För er som undrar så är Irak-Peter dagisfröken just nu. Alla andra har semester.


Shit alltså, det är så sjukt.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0