Slim Susie

Åh jag måste titta på "Smala Sussie" ikväll, har saknat den så!




  


Pölsa: Pölsa has no fear, because he got a lot of beer.

Billy Davidsson: Man kan säga som så...hade inte du rött hår innan?
[pause]
Billy Davidsson: Man skulle kunna säga som så....skulle du kunna ta bort den dära flugan som ligger i fönster, det ser så äckligt ut.
Sandra: [tar bort flugan]
Billy Davidsson: Tack!
Billy Davidsson: Man kan säga som så...sånna här saker...händer. Saker försvinner. Folk försvinner.

Gerd: Hur mycket vet du?
Erik: Om vad?
Pölsa: Till exempel, att vi dödade din syster, visste du det?
Gerd: Men är du totalt hjärndöd?

Erik: Pölsa, det sitter fyra knarkare i din soffa
Pölsa: Fyra bara? Den ska ju va fullsatt.

Pölsa: Tjugo-sju år och flint. Det är inte så jävla rockigt. Jag ser ut som en gammal gympalärare.
[tar fram herion i folie]
Pölsa: Brun-socker. Rökheroin. Det är medicin för folk som är ledsna. Och flint.

Erik
: Ett tag trodde jag att jag skulle knulla ihjäl mig, men det löste sig.

[Pölsa "äter" heroin]
Erik: Sluta med det där, du kan ju dö.
Pölsa: Det kan väl du också. 

...typ de sämsta citaten, men yet så roliga de bästa som jag inte orkade skriva är....

Skriv gärna ditt favorit citat!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Fredrik med Extra Allt

Finns några bra citat bland de bortklippta scenerna bland extramaterialet på dvd:n

Pölsa till Billy Davidssons dotter -Hejpåre ungen. Vad heter du då -Pappa han luktar nagellack -Nejfan ,de e vanli brännjack

Pölsa var även den som gick på alla aprilskämt: Pölsa utanför Statoilmacken -Hej jag hörde att ni sålde ut brandskadad bensin för 10 öre litern


Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0