Elli ♥

I onsdag när vi var inne och handlade i stan så åkte vi förbi syster med familj för att hälsa på nytillskottet Elli, Villes lillasyster. Ja jag skriver Villes lillasyster för jag fick det påpekat många gånger av en mycket stolt storebror. Så fort vi steg innanför dörren så sprang han fram och började prata om hans lillasyster, så gulligt. Under hela tiden vi var där så fick Elli pussar och klappar på huvudet av Ville och han avbröt gärna Fidde när han pratade med att berätta för honom att det är Villes lillasyster och så pekade han på henne. Hihi.
 
Elli fick som sagt ett av babynesten jag sytt, hoppas det går att använda som vi tänkt. Ville fick en storebror-present, ett stort golvpussel som Fidde fick pussla ihop, medan Ville sprang över ;-)
 
Det blev bara en kortvisit eftersom klockan var mycket och vi hade ju hela skåpbilen full av golv som skulle in i huset innan det blev för sent.
 
 

Har lite förvånad min för jag var lite chockad över att jag vågade hålla en sån liten liten bebis, men det är la bara att öva.

 
 Ville är ju så mycket modigare och vill hålla, pussa och klappa hela tiden.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Sofie mitchell

Tänk att de är så små! Och tänk att det bara tar fyra månader att glömma det :)
Grattis till Elli! Elliott skulle hetat Ellie om han varit en tjej, så det tycker jag blev ett himla fint namn.

Svar: Elli/Ellie är väldigt fint namn. Passar henne bra ;-)
Lisabeth

2013-11-02 @ 07:40:38
Postat av: Joanna

Fattar fortfarande inte riktigt att vi är fyra i familjen nu, galet va vuxet😄! Fint inlägg😜💗💙!

Svar: Hihi förstår det. Måste erkänna att jag höll på att glömma skriva Elli i det nya husinlägget. Man har inte vant sig än, men det kommer snabbt. 😘
Lisabeth

2013-11-03 @ 20:28:56

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0