Paragliding

Vilken upplevelse vi var med om i tisdags, vi testade paragliding. Närmare fallskärm kommer nog inte jag, tror jag... Det var jag var sugen innan vi ens åkt till Rhodos men som fegade ur lite här, men Fidde ville mer när han såg skylten och till slut vågade jag med. Men guuu va rädd jag var! Nervös så jag skakade. Jag hade tänkt att de kunde ta kort med våran kamera men för €10 så kunde man få "professionella" kort och film. Vi fattade ju att vi inte kommer få de fina bilder vi vill ha men bättre än inget så vi körde på det istället. Vilket skämt! Jag syns ju knappt (kan vara mitt eget fel också för jag var så rädd och höll mig krampaktigt) men men.
 

 
 
 
 
 

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Att ni vågade!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Ja, det förstår jag inte nu, hihi!
Lisabeth

2012-10-16 @ 17:19:09

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0