Äggule-macarons

I helgen har jag pysslat med en testsats med äggule-macarons. Eftersom min syster är allergisk mot äggvitan och mandeln så har jag helt enkelt gjort utan det. Jag själv gillar ju bättre macarons utan mandel också, men då kanske man inte kan kalla det för macarons men men. Jag gjorde fyra smaker för att Joanna skulle få testa vilka hon gillar och vilka hon vill ha på Villes dop. För det är alltså därför jag bakat dessa, det ska bjudas på macarons på dopet nästa vecka. Imorgon kommer Joanna hit och vi ska baka tillsammans. Skojigt. Det var lätta att göra men de svällde väldigt i ugnen och de var lite för högt upp så de blev lite missfärgade, men det var ju just därför som jag testade att göra dem innan vi skulle på't imorgon.



Smakerna: Vanilj, Hallon, Lime och After-Eight Choklad


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Joanna

Åh va smaskens:)Du är så duktig!!!

2012-01-08 @ 17:49:44
Postat av: mamma

Ser ju läckra ut !!!

2012-01-08 @ 19:53:30
Postat av: Sofie M

Åh vad mumsiga de ser ut!

2012-01-08 @ 23:43:54
URL: http://lifebymrs-m.blogspot.com/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0