Söndag

Idag har jag hunnit med mycket. Vaknade tidigt och slängde in en tvätt och emellan tvätt och tork så gick jag och bäddade ner mig igen och lyssnade på regnet och åskan. Låg och drog mig riktigt länge i sängen så gott såå. Sen upp och baka, frallor och glassbakelser. Strax efter tre gick jag för att fika hos mormor, dit hade Joanna, mamma och Ville redan tagit sig. Pappa kom efter ett tag. Vid halv sex tiden gick vi, jag, mamma, Joanna och Ville upp till farmor för ännu en fika, pappa var redan där. Behöver jag säga att det sprutade kakor och bullar ur öronen på mig när vi gick hemåt?

Under helgen så mindes jag att jag och Fidde köpte babynappar, med tänder på, för några år sedan, anledningen kan ni läsa om här! Vi kunde inte med att göra oss av med napparna för vi tyckte de var så roliga så nu letade jag upp dem efter många om och men och tänkte att en kunde jag skänka till Ville. Shit vad roligt det ser ut. Nu är han lite för liten men tänk när han är typ ett år...såå kul.



Gammelmormor och Ville

 

Oma och Ville

 

Bildtext är överflödig ;)


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Joanna

Min sötaste;))))

2011-09-12 @ 12:02:28
Postat av: Sofie Mitchell

Jag ber om ursäkt för detta sena meddelande men tack så jättemycket för de superfina kläderna. Vi hoppas hon växer fort så hon kan ha dem på sig snart. Vi får se när vi kan komma ner och hälsa på så ni får träffa pluttan så hon kan få tacka personligen :) Kram

2011-09-12 @ 17:19:22

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0