Sovrummet

Älskar vårt nya överkast och roskudden. Det är så fint. Dock passar det inte till resten av inredningen i sovrummet. Jag försöker hela tiden övertala sambon om att vi ska göra oss av med/sälja vår sängstomme och låta mig fixa en egen sänggavel! Det brukar annars gå galant att övertala honom om inredning och dekoration här hemma, för det är inte hans stora intresse. Men det är något med denna jäkla sängstomme som han inte kan släppa. Kan det vara så att han tycker den är snygg?? Jo, visst är den snygg, stilren och enkel. Men jag har tröttnat på att den är så förbannat stor! Jag vill bara ha våra sängar ståendes på ben med en snygg sänggavel till. Helst skulle jag vilja styla om helt och tapetsera om och allt meeeen det går ju inte riktigt. Tyvärr. Är så trött på att vara i mittemellan, det känns inte lönt att lägga ner tid och energi på denna lägenhet för jag inbillar mig att vi inte ska bo här så länge till, men samtidigt så är det ju vårat hem NU. Jag ska ju trivas nu också. Ja ja, jag får försöka övertala lite till. Ingen av er som har lust att ta över vår MALM sängstomme? =)



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0