Födelsedagskalas

Fidde har fyllt år i veckan och det firades i eftermiddag med hemmagjord smörgåstårta och cupcakes. Jag fick present också, eftersom jag inte firats av Fiddes familj. Av Emilie, Richard och Lukas fick jag ännu mer kakformar, så himla fina. De var lite mindre än de jag haft innan också, vilket kan vara jättebra. Idag blev det lite för mycket cupcakes, lite illamående. Av Fiddes syster, Hanna-Sofia så fick vi tomatplantor. Jag hoppas jag kan få de att växa lite =) Det gick hyfsat förra året. Fick en stor påskig tulpanbukett och pengar av svärföräldrarna också, så passande för jag älskar ju tulpaner och pengar behövs alltid.


 

 

 

Uppdatering: Fidde fick såklart presenter också. Han fick presentkort på Dressman och Junkyard.se, pengar och triss.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Joanna

Åh va fin tårta och vilken fina cupcakes!! Du är grymt duktigt juuu!!! Vad fick Fidde förresten:)??

2011-04-02 @ 22:23:30
Postat av: moromor Inga-Lill

Du hade verkligen gjort en fin smörgåstårta, jag har sagt det förut och säger igen:du borde jobba bara med mat och bakning.

2011-04-03 @ 17:32:08

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0