Nytt år

Fortsätter även detta året med listan som jag gjort varje år. Här är listorna från 2007 och 2008.


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Var tärna på min systers bröllop. Att gå på bröllop i allmänhet har jag aldrig gjort.

Höll du några av dina nyårslöften?
Författar aldrig några nyårlöften, därför slipper man skammen om man inte håller dem.

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Emilie och Richard blev föräldrar till Lukas.
Sen blev många föräldrar som man vet vilka de är, men som inte är några nära vänner.

Dog någon som stod dig nära?
Nej ingen som stod mig nära. Men vänner som står mig nära förlorade någon.

Vilka länder besökte du?
Thailand, Tyskland, Danmark

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
Ja det är det!

Vilket/vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
4 april - Fiddes 30årsfest
20 maj - 3 juni - Thailand med Fidde
8 augusti - Joanna's möhippa
29 augusti - Joanna och Per's bröllop 

Vad var din största framgång 2009?
Tog tag i skolan och läste in 1 av de 2 åren jag behöver för att avsluta gymnasiet.

Största misstaget?
Blandade in fel folk i olika grejer.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Efter 2008-års sjukdomar så har jag hållt mig hyfsat frisk, inget allvarligt.

Bästa köpet?
Jag köpte ju så himla mycket, svårt att välja något, säkert någon inredningspryl.

Vad spenderade du mest pengar på?
Resan till Thailand och inredningsprylar som t.ex. Cult design.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Överraskningar så som inbjudningar och Fiddes överraskningar.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
Anna Brindmark's version av "Av längtan till dig" och "För dig" på Joanna och Pers bröllop.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och, mest gladare tror jag!

Vad önskar du att du gjort mer?
Jobbat och tjänat pengar. Hittat på mer utflykter.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat, shoppat (för ekonomins skull)

Hur tillbringade du julen?
Vaknade hemma hos mamma och pappa, frukost med hela familjen och klapputdelning. Från kl.13 och fram till kl.02 tillbringade jag min tid hos mina svärföräldrar med släkten på den sidan.

Blev du kär förra året?
I prylar - Ja, massa gånger. I människor - Ja, Fidde, 100gånger om.

Hur många förhållanden hade du förra året?
1, och samma som de andra åren.

Favoritprogram på tv?
Unga mödrar. 90210.

Bästa boken du läste förra året?
Jag läste "många", många för att vara mig, böcker förra året och de som satt lite efterspår har väl varit:
Brott och straff
Tusen strålande solar
Snabba Cash
Brev till samhället
Sorgfågel

Största musikaliska upptäkten?
Melissa Horn (jag lyssnade faktiskt på henne innan Blondinbella skrev om henne!!!!) och Erik Hassle.

Något du önskade dig och fick?
Dammsugare

Något du önskade dig men inte fick?
Fick inget på önskelistan, eller jo pengar står ständigt på önskelistan. Men jag är grymt nöjd med julklapparna.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag firade hemma med lite besök av mamma o pappa och vänner.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja, det finns det!

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Som den alltid varit, kanske lite mer myskläder tror jag.

Vad fick dig att må bra?
Nyfunna nära vänner!

Vem saknade du?
Farfar, more than ever!

Den bästa nya människan du träffade?
Ewelina - pluggvän

Årets sötaste?
Lukas

Årets hetaste?
Min syster på hennes möhippa

Årets största kärlek?
Förutom Fidde så Cult ; )

Årets besvikelse?
Tyvärr måste jag säga vissa thailändare

Årets bästa?
Resa till Thailand med Fidde och såklart systra mi's bröllop

Årets snällaste?
Min föräldrar


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0