Oh my good, Oh my good, Oh my good, Oh my good!

Jag såg dessa skor när jag var i Danmark med familjen innan jul och jag blev förälskad! Jag köpte inte dem, enbart för de var för dyra för min plånbok, men ack vad jag har tänkt på dem. Trodde aldrig att jag skulle få se dem igen, men nu inatt när jag tittar på Asos skor så bara som en blixt från klarblå himmel så finns de framför mig. de bara står där och vill bli köpta av mig. MEN så finns de inte i  min storlek =( Jag vet inte vart jag ska ta mig till. Jag får hoppas occh hålla tummarna för att de kommer in i min storlek, dock är de fortfarande sjukt dyra men de kanske kan bli ett sånt där lockbete för att få mig att klara skolan bättre, hihi. Kan locka mig själv till att få dem i fall jag klarar av skolan bra, om de så klart kommer in i min storlek.


Visst är de läckra? Åh, det vara rinner ur mungipan på mig.




Vad har du på ♥ ?
Postat av: Joanna

Morötter behövs, trust me!! Skor, resor eller andra saker för att få en att orka plugga vidare!!

2009-01-19 @ 11:38:50

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0