Knäckt

För typ tre och en halv timme sedan var jag knäckt! Jag satt och skrev på svenska arbetet och knepade och knåpade och fick typ blackout, kunde inte komma på något. Det är då det ringer i Fiddes andra mobil, jag svarar och det visare sig att det är vsbo. De frågar varför vi har en soffa och en säng kvar i lägenheten och att vi måste städa om för de som varit och kollat på lägenheten och ska flytta in tycker att det var allmänt smutsigt. Kökluckorna, toaletten och fönstrena, ja en allmän städning bör ni göra, säger hon i luren. Jag som verkligen har gnuggat, putsat och kämpat i flera dagar för att få den lägenheten i bra skick, det var tydligen inte nog och jag vet inte vad jag ska göra mer. Jag och mamma ska gå dit imorgon och se om det är något vi tycker att vi måste göra om och om det inte är det ska jag säga till vsbo att göra en besiktning för jag tycker det är rent. Jag menar det är ingen ny lägenhet, folk HAR bott där innan!! Sen var det ett tjafs om nycklarna, vi har tre nycklar här men hon hävdade att vi varit och lämnat dem. Noll koll! Vi betalar ju fortfarande för den lägenheten så då tycker jag att vi ska få ha våra saker där tills dess! Vi har ju hela tiden trott att vi har de enda nycklarna så de måste kontakta oss innan någon ska kolla, så att vi kunde flytta möblerna. Men så var inte fallet och det blev bara för mycket för mig. Grät i min ensamhet och la ner skolarbetet för dagen!

Var bara tvungen att skriva av mig lite.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0