Gash, snart drar det igång.

Imorgon ska jag befinna mig på skolan kl. 9 och lyssna på information. Sen är det igång, det är igång med studerandet igen. Usch det känns så läskigt. Innan var jag spänd, nyfiken och sugen på att börja. Nu känns allt extremt skrämmande igen. Kommer jag klara det? Kommer jag fatta något? Kommer det lösa sig så jag läser rätt kurs i engelska? (har visst accepterat fel kurs, A-kursen har jag läst men jag ska "visst" läsa den igen, upps) Kommer lärarna förklara bra? Kommer jag klara av det slappa studiesystemet som råder på vaggeryds skola?

Alla dessa frågor och 100st till snurrar runt i mitt huvud, jag blir galen. Jag ska i alla fall försöka gå och sova lite nu. God natt.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Kajsa

det går jättebra, lovar!

2009-01-12 @ 21:14:32
Postat av: Sarah

Det kommer att gå fint! Klart du klarar det.

2009-01-12 @ 22:51:55

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0