Funderingar

Jag har funderat ett tag på att slänga upp vårt (fiddes) köksbord på vinden och köpa mig en köksö eller arbetsbänk. Eftersom vi aldrig sitter och äter där och vi använder det bara till avlastningbord eller arbetsbänk. Då kan man ju lika väl slopa det och fixa till med en arbetsbänk utmed väggen...

Jag ska droppa detta förslag till min man och se vad han tycker. Tror att det kommer vara ett nej till en början, men kanske kan han ändra sig!! Vi får se.

Nu ska jag snart sova, imorgon väntar den näst-näst sista dagen på jobbet. Puh jag längar tills söndag kväll, då får jag äntligen lite vila. Men mycket kul ska hända innan dess. Min syster ska bli fru på lördag och jag ska vara tärna. Jag ska försöka att inte snubbla, inte sluddra, inte trampa på brudklänningen och inte klanta mig i övrigt. Jag hoppas jag ska klara mig =)

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0