Söndag, Vilken helvetesdag

I lördags var det Fiddes 30-årsfest som stod på schemat jag har som har stressat i över en vecka inför detta kunde snart se ljuset i tunneln. Gick upp tidigt för att göra de sista grejerna som t.ex. tre olika sorters små kex med guacamole, skagenröra och creme fraiche, rom och räka på. Sen bålen och städa i ordning och sånt där. Alla skulle komma vid 15, men det blev lite försenat men vi hann med i alla fall. Sen traskade vi vidare till "överraskningen" för de som var bjudna, bowlingen. Fidde hade hyrt bowlinghallen i 1,5 timme till bara oss. Oh, vad kul det var! Stämningen var på topp. Efter det att vi skapats oss träningsvärk i både ben och armar så gick jag tillsammans med några upp och några åkte bil upp till Fiddes bror, Rille och Emilies hus.

Bål, små-kex i olika smaker, glad 30-åring, glatt bowlinggäng och en glad flickvän


Där serverades mat och dricka. Umgås, dricka och sjunga. Slutligen var det dags att bjuda på efterrätterna jag hade gjort. Chokladtårtan var ju struken från listan och istället blev det cheesecake och limetårta, lika bra det. De är jätte goda och smidiga att göra. Och det verkade som de gick hem! Framåt småtimmarna började folket trappa ner efter hand, men jag och Fidde blev kvar tills 03, typ, då började vi vår vandring hem som tog en halvtimme. Jag kände mig inte så onykter som jag tydligen måste ha varit!


 
Mat, mat, mat och presentbord


När vi kom hem var jag tvungen att plocka i ordning lite, för jag kände att sängen snurrade för mycket. Sen fick jag spendera resten av natten på toaletten med huvudet ner i stolen. Inte populärt. När vi vaknade så hade Fidde haft näseblod på natten och det var blod över halva lakanet, usch =( Jag har aldrig varit så bakis i mitt liv tidigare och aldrig varit så klen och ynklig som jag var igår. Resten av dagen låg jag i sängen och andades lungt och försökte förutse när jag var tvungen att stoppa huvudet i hinken, för att inte göra det förtidigt eller försent. Ja, så spenderades min söndag. Framåt åtta-tiden på kvällen klarade jag av att gå till tvn och titta lite, knapprade på två tunnbröd i typ tre timmar också. Usch, vilken dag.

Det jobbiga är att jag känner mig fortfarande lite skakig =( Vilken tur att jag är ledig och har påsklov så jag inte måste stressa iväg någon stans =) Dock har jag en jävla massa disk att ta hand om =(

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Joanna

Ser nästan ut som att jag har hawaii skjorta oxå, HAHA!!

2009-04-10 @ 20:37:42

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0