Maskerad

Våra babydressar kom igår som vi tänkt att ha på maskeraden i november som vi ska på. Men de var galet för små, till och med för mig! Cameltoe, big time! Så imorgon ska vi dra till Göteborg för och se om vi kan hitta dem i större storlekar eller något annat att vara. Men jag vill helst vara baby eftersom vi beställt dessa otroligt roliga nappar. Jag såg nappen typ för något år sedan första gången men trodde aldrig jag skulle få se den på redigt eller få reda på vart man köper dem men Fidde fann den i måndags och den är beställd och på väg hem till oss. Den ska jag sedan spara och vårda väldigt ömt för den ska jag sedan låta våra ungar ha =)







Vad har du på ♥ ?
Postat av: Sarah

Otroligt söta! Hoppas att ni får tag i annan storlek så att ni kan vara snyggast på maskeraden!

2008-10-25 @ 17:13:11

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0