En härlig och klämkäck kommentar!

När jag loggade in på bloggen nu så hade jag fått en härlig kommentar, var bara tvungen att print screena den så ni kan få se. Jag vet inte vad "anonym" syftar på för något, men jag antar att det kanske, kanske är bilden som jag har som "logga" men jag vet inte. 



"Hur många gånger poserade du som porrstjärna innan du fick till det? Inte särskilt vacker är du i alla fall!!"

Men om anonym fortfarande finns ibland oss så kan jag berätta för dig att jag har aldrig poserat som porrstjärna och de bilderna jag tagit har jag gjort som en kul grej tillsammans med min vän. Jag tycker inte att den är porrig, jag tycker den är fin och jag är nöjd med den bilden. Och det är okej att du inte tycker jag är vacker, de är inte många som tycker det =)!  

Vad har du på ♥ ?
Postat av: emy

möh! palla kommentera sådär! ja tycker du e både vacker och porrig :):)

2008-10-20 @ 12:58:26
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0