Segt

Usch, tråkig jag är som inte skriver något. Det är egentligen mycket jag vill skriva, men fan det är så jobbigt att printa ner det. Det är i alla fall så att jag har skrivit i denna bloggen nu i ett år och fyra dagar och ibland så får man ju torka.

Det är ett nytt år och under 2007 hände mycket roligt. Jag har under året tänkt att det var bland de roligaste år faktiskt. Jag har hunnit med att göra så mycket känns det som. Har svarat på den dära vanliga årslistan i ett sparat blogginlägg och jag har inte orkat skriva klart det. Men jag lägger ut det halvfärdiga här. Kanske är lite kul i alla fall.

Det är mycket som sätter "griller" (eller vad man säger) i huvudet på mig just nu. Mycket med resan, visum, bank-fucking-check, försäkring, vaccination och så är det mycket med den dära mannen som hux flux kommit in i mitt liv. Känns bra. Ibland är det som att det är för bra och då svävar tankarna iväg, och då svävar de långt. Idag har varit hooplöst, kan inte sluta tänka och må bra, men sen slås jag av verkligenheten, fy tusan vad jag hatar den ibland. Jag tycker att jag borde bli stressad och lite ledsen egentligen över att jag tänker för långt fram i tiden och att de tankarna inte allt överensstämmer med de jag hade början av förra året, men istället blir jag, lugn och känner mig överlycklig och glad.



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?

Jobbat ett år på industri.

Höll du några av dina nyårslöften?

Sätter aldrig några löften.

Blev någon av dina vänner förälder i år?

Nej.

Dog någon som stod dig nära?

Nej.

Vilka länder besökte du?

England, Danmark, Italien (Sardinien), Finland (Åland), Tyskland (Moseldalen), Spanien (Barcelona)

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008?

Känslan

Vilket/vilka datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

Påsken i London
Sommaren
Första Advent

Vad var din största framgång 2007?

Stå ut på industri, gå ner i vikt & vara lycklig.

Största misstaget?

Missade Justin Timberlake när han var i Sverige.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Stukade foten 26maj, gör fortfarande ont i vissa lägen =(

Bästa köpet?

iPod

Vad spenderade du mest pengar på?

Resor

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Resor, vänner och en speciell.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2007?

"New Pollution" - The Ark bland annat

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag tror och hoppas jag var gladare, det känns så.

Vad önskar du att du gjort mer?

Njutigt

Vad önskar du att du gjort mindre?

Oroat mig

Hur tillbringade du julen?

Som vanligt med släkten

Blev du kär förra året?

Japp

Hur många förhållanden hade du förra året?

1

Favoritprogram på tv?

Typiskt amerikanska såpor som Desperate Housewives och Grey's Anatomy

Bästa boken du läste förra året?



Största musikaliska upptäkten?
Salem Al Fakir
Miss Li

Något du önskade dig och fick?
Allt utan två böcker

Något du önskade dig men inte fick?
Två böcker

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Kalasade med släkt och vänner.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?



Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Min vanliga

Vad fick dig att må bra?
Nya rutiner

Vem saknade du?
Kajsa, Sebbe och Stine

Den bästa nya människan du träffade?
Fredrik

Årets sötaste?



Årets hetaste?



Årets största kärlek?



Årets besvikelse?



Årets bästa?



Årets snällaste?


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0