Mother and Children

Hopp! Idag har jag jobbat min första fredag, himla fredags känsla på hela bunten, alla var glada och hojtade och hade sig. Städade i två timmar, tydligen något de alltid gör.

Kom hem från jobbet, gjorde mig i ordning snabbt, sen bar det av till staden Jönköping med mor min. Himla bra val måste jag säga, för 8kr fick jag 2 koftor, en mysklänning, 3 t-shirtar, en film, en grillad korv med bröd + cola, en godispåse, ett tuggummipaket och ett Nueva. Mamma fick stå för allt, för hennes galet fattiga unge hade som sagt enbart 8kr som hon fick bidra på tuggummipaket för att hon skulle få slippa att ta på kortet. Det är allt bra att ha mammor ibland. Sen ville mamma fira att hon klarat hennes diabeteskurs, fråga mig inte vad det för kurs, jag antar det handlade om diabetes, så hon köpte Champagne och inhandlade dyra delikateser på den nya "Delikatesbutik" på A6. En s kallad "Champagne tapas" köpte hon den innehöll ankleverpaté, gåslevertryffel och laxpaté.

Kom hem vid klockan 8, tittade på det lätt bästa "Så ska det låta" på länge tusan bröderna Magnus och Henrik Rongedal var helt sjukt grymma. Åt, jag åt något helt annat! Sen har redan klockan blivit halv elva och jag MÅSTE gå och lägga mig för jag ska upp vid 5 och jobba imorgon, puhh! Jag har ju själv valt det men men.

Hajdi!



- "Herre Gud, min Skapare!"
- "Men mamma varför säger du inte Herre Gud min Mamma och Pappa? För de är ju din skapare!"

-Lottas unge! 

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0