Slow swimmers?!

Nej inte i detta fallet, men slöa bilförare. Råkade på 2st på den korta vägen från jobbet och hem. De körde, och jag skämtar inte nu, i 20Km/h. Jag fick seriöst panik. Hade jobbat över i en kvart, för ett förbannat onödigt möte och ville bara hem och så tar DE upp min tid. ÅHHHH.

Ska strax till vårdcentralen. Kolla mitt öra och mitt revben. Hade så sjukt ont i mitt revben idag på jobbet, hade stor lust att gå hem, men jag stod ut. STOLT! Så nu har jag fått tid vid halv fyra, Yeah. Ska förbi bibblan och låna burda, få lite inspiration.

Sen ska jag lägga mig och se en film, fy vad skönt.




Tillbaka från en tur i samhället.

Gick till läkaren, Hon sa att mina revbenen bara var en sträckning, vilket jag trodde. Och örat fick sig en spolning, blev helt yr! Var nästan tvugen att lägga mig ner.

Sen åkte jag till bibblan, och gud, vårt bibblan. Älskar tanterna som jobbar där. Hon med den härliga rösten, hon låter verkligen som en bibliotektant. Hon är så snäll. Lånade några Burdor och "Festival" och "Hipp Hipp Hora" . Jag har inte bestämt vad jag ska sy än, men vill få lite idéer, men det blir nog någon klänning.

En kul grej - Adisa frågade mig om jag ville vara deras vimmelfotograf på deras BAL, Oh vad jag svarade JA!

Nej nu ska jag titta på The Beach. Det var så länge sedan, och blev så sugen när Evelina snackade om den i lördags.

Ship och hej.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: sarah

shit, du är duktig som härdas. men vad jag egentligen vill veta är vad du hade tänkt sy? klänning?

2007-02-19 @ 16:40:10

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0