Ut med julen...

... och in med ny energi och nya ideer!

Jag som brukar vara ett fan av julen och vilja ha kvar den så länge som möjligt, minst tjugondaknut, plockade bort allt idag. Nu är det nya traditioner, vill inte att Lia ska växa upp med att det är jul när hon fyller år. Så nu får granen komma fram vid första advent och åka ut strax efter nyår istället. 
Det är ju alltid lika tråkigt att plocka bort allt man dragit fram, uschenamig. Jag välte ju granen strax efter jul och mååååånga av mina kulor gick i kras så det var inte så många att plocka ner idag, men det tar sin lilla tid ändå. Och inte att glömma, jag hade ju hjälp. Herregud vilket kaos det var här ett tag. Lia skulle ju hjälpa till, vet inte vad jag tänkte. 
 
 


 

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

ja ibland är man som Nalle Puh och har otur :-)

2015-01-06 @ 11:12:26

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0