Lördag

Nu har vi snart klorinat och sanerat hela huset en andra gång på två veckor. Jojomän, jag fick ta en magsjuka till ja! Lite skakig i buken, och svag men får behålla allt idag i alla fall. Så pinsamt att behöva sjukskriva sig de första dagarna på nya jobbet, men va tusan, det går inte att jobba magsjuk. Så typiskt att det skulle hoppa på mig igen. Vi hade ju bestämt att vi var klara med det där förra veckan. 

Visst att storstäda hela huset annars är jobbigt och fruktansvärt tråkigt, men att städa efter varit magsjuk i två dygn är inte alls roligt. Allt går sååå sakta och många pauser behövs. Som nu, nu kör jag en bloggpaus vilades på kökssoffan. Ska försöka pilla i mig en skorpa oxå innan det är dags att fortsätta med klorinindräkningen av huset.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

ja det luktade då väldigt rent även ute på trappan när vi lämnade Lia :-)

2015-02-07 @ 16:33:57
Postat av: Caroline

Hej! Jag letar inspiration till dopkort och kom in på din blogg, super söta kort du gjort! Vad hetertypsnittet du använde dig av? Du får gärna maila mig ditt svar :) tack på förhand!

2015-02-23 @ 23:13:37

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0