Förändringar

Oj vilken fullfart det varit här hemma sedan sist jag skrev för 14dagar sedan...

Från att vara "hemma" hela dagarna och inte veta alls när jag ska börja jobba/var jag ska jobba/vad jag ska jobba med/hur mycket jag ska jobba
Eller när Lia exakt ska skolas in på förskolan, till att numera nästan ha en spikad 50% "tjänst" och papper på inskolning inskickade och förhoppningarna på att hon kanske kan börja i april (mina förhoppningar, vi får väl se vad kommunen säger)!

Alltså jag har jobbat 7pass. Jag har haft såååå roligt, trivs så bra och lär mig snabbt. Längtar tills fredag när jag ska jobba igen! Idag var det möte, och det är ett sånt härligt, mysigt och roligt gäng. Det känns så roligt.


Med Lia har vi fått pussla lite, Fiddes bror och brorson har varit så schyssta och ställt upp som barnvakter de dagar jag börjar innan Fidde slutat. Och idag kunde svärmor passa henne. Men eftersom det inte går att utnyttja familjen HELA tiden så är det bäst att Lia får börja förskolan, lite tidigare än tänkt. 
Det blir nog bra. 
Men det märks på henne att hon märker  att jag är borta mer nu, för så fort jag kommer eller är med henne så ska hon vara nära och helst vara uppe i famnen hela tiden. Lilla skorpis.




Vad har du på ♥ ?
Postat av: rmormor Inga-Lill

Lilla gumman, vad glad jag blev att du har fått jobb, som är roligt också. Stort grattis.

2015-02-26 @ 15:19:31
Postat av: Isa

Åh vad kul att du har fått er jobb! och vad kul att du riv så bra :) Hoppas det löser sig med Lia och förskolan snart så att det slipper ta så mycket energi från er.
Kramar

2015-03-02 @ 15:31:45
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0