❤️ Hooks spa

Jag har väl nämnt att jag älskar mitt jobb? (Oftast) 
Men jo det gör jag i alla fall. Jag, som ni säkert vet, använder sällan mycket smink, hudvårdsprodukter osv, så det är ju lite av ett skämt att jag jobbar där jag gör. Haha.

Men jag börjar unna mig och ta hand om huden. Och idag passade jag på att norpa en behandling efter arbetspasset. Underbart. Jag drog till med längsta oxå, ska det va så ska det va. Såååååå gött var det. 
Jonna hade ordnat så bra, precis vad jag behövde... 
Skrubb, bad, ryggmassage, ansiktsbehandling, plockning och färgning av bryn o fransar och avslutades med ansiktsmassage.
Jag var så go när jag gick ut ur rummet, kunde knappt prata med mina kollegor, haha, var så omtumlad. 

Det var inte sista gången!





Ovant med färgade bryn o fransar men sååå nöjd.




Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Toppen snyggt! Det var du värd!

2015-04-20 @ 17:46:28
Postat av: Maddis

Det är du verkligen värd! PS du är såå vacker 😘

2015-04-21 @ 21:11:15
Postat av: Kajsa

Schnyyygt!

2015-05-02 @ 22:54:46

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0