Tisdag

Å jag älskar sånna här dagar som idag. Inte att Lia har feber och är sjuk, men att Lia har feber och är sjuk och sover en lång stund!! Och att jag samma dag har massa energi och ork att städa! Och att Fidde kom hem på lunchen och hjälpte till och slängde massa skräp, all återvinning. 
Jag har hunnit plocka i ordning saker som legat framme alldeles för länge och småsaker som aldrig blir gjorda, dammat, dammsugit, torkat golv, ätit mat, vattnat blommor, tvättat, duschat och nu hinner jag till och med med att sträcka ut mig på soffan. Underbart! 
Härligt väder är det också, tusan att pluttan är sjuk, annars hade jag och Lisa tänkt ta lite kort på de små i det fina höstvädret.

Nu vaknade hon




Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Så härligt det känns att lyckas med det man planerat. Krya på dig Lia

2014-09-30 @ 18:13:31

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0