Full fart

Hej å hå.

Hinner inte uppdatera bloggen knappt, det är full fart här varje dag. Lia röjer runt och vi hittar på saker nästan varje dag. 

Förra veckan kändes det som Lia blivit "stor" pang-boom bara. Vi var och handlade lite nya kläder för jag har tröttnat på hennes garderob och hittade aldrig något att ha på henne. Fyndade massa fint på Lindex! Sen handlade vi på maxi och då satt hon i kundvagnen, stora tjejen. Och efter vi handlat så köpte jag mig en korv och Lia fick en klämmis som hon åt upp helt själv, höll och sög ut allt innehåll. När jag stod där och åt och hon satt i vagnen och åt själv , så bara slog det till att hon växt så mycket. Att hon blivit så stor. Säger väl som alla föräldrar, Var tar tiden vägen? Hinner inte med!
Två tandabissingar är på väg upp också.

Vi hade mamma & bebisgänget här i onsdags på lite lätt lunch. Mysigt som alltid!

I torsdags pysslade jag och Lisa med filtmat till Lia och Linneas framtida lekkök. Så roligt men pilligt. (Mysigt att bara "hänga" som man gjorde förr med kompisar. Så glad för alla nya bekantskaper som kommit i och med att Lia föddes. Så många fina vänner har vi fått!!)
Lite fjärilspasta och en munk fick vi till. Ska göra tagliatelle och lite annat roligt också så småningom. 

I fredags var vi iväg och handlade i Värnamo och åt på McDonalds. Sen härjade Lia runt i framsätet innan vi åkte hemåt, så roligt att bara titta på henne. Haha.
På kvällen sen gick jag och Lia till Elin tillsammans med Evelina. Jättekul att komma hem till dem och se deras fina hus och umgås lite. 

Lördagen spenderades hos mamma och pappa. Jag och pappa bokförde och Lia umgicks med mormor. På eftermiddagen kom fiddes föräldrar på lite fika. Och på kvällen hade vi bjudit in grannarna på lite grill. Det blev en trevlig kväll.

Igår söndag blev allt lite upp och ner. Men en liten snabb fika vid lekparken med familjen Lövdahl/Pajnic fick vi till så vi kunde ge vår present till Lova som fyller 1år idag, wihoo. Tyvärr fick jag en sån vidrig magknip så vi fick skynda hem :-( och jag fick ställa in mina planer med Lisa på eftermiddagen :-( jädra mage.

Denna veckan är lika fartfylld. Roligt!!











Vad har du på ♥ ?
Postat av: Susanna Maria J

Så kul! Och vilken going!! :D

2014-09-01 @ 13:23:11
URL: http://oslofru.com/
Postat av: mormorInga-Lill

vilka härliga bilder! Och jaa, du ha rätt att Lia har blivit stor så fort, det tycker jag också.

2014-09-04 @ 10:18:21

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0