Elli's dop

Idag har det varit dop för Lilla Elli. Jag och Fidde fick äran att vara faddrar tillsammans med Per's syster och man Fredrik (ja han heter också Fredrik ;-)) Det var en speciell gudtjänst med barnkör. Jag var lite orolig för hur Lia skulle uppföra sig första gången i kyrkan, hihi. Så jag utnyttjade erbjudandet om hjälp som Evelina och Ida gett mig, så de tog Lia på en promenad under tiden vi andra var i kyrkan. Det var skönt att slippa oroa sig över det, dock nojade man ju sig för att hon var besvärlig för Evelina och Ida. Men det hade såååklart gått alldeles utmärkt.
 
 
Efter kyrkan så åkte vi hem till syster och Per för lite dopfika. Smörgåstårta och underbara moussetårta som Joanna gjort. Passade på att ta lite generationskort med mormor och farmor också, så kul att ha tycker jag.
 
 
 
 
Elli fick hemmagjorda presenter av oss idag. En nästan likadan måttbräda som jag gjorde till Villes dop och en mössa som jag sydde i fredags. En mössa kanske inte är så mycket doppresent direkt men ville ge den till henne nu. Hon ska få en Lilla Barnkammarboken också.
 
 
 
 Trevlig dag. Längtar lite till Lia's dop nu. Vill pyssla och dekorera och sånt kul. Men det skiter väl bara till så är det dags för henne att få vatten på huvudet.
 
Tack för idag kära familj, släkt och svågerfamilj.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Papps

Fina bilder Lisabeth. Men det var visst inte jag som tagit dem.

Svar: Joho den på oss alla tog du! ;-)
Lisabeth

2014-03-03 @ 14:55:00
Postat av: Papps

Yess!!!

2014-03-03 @ 21:55:06
Postat av: Joanna

Jättefina bilder! Tack! Och tack för de fina presenterna Elli fick!!!😘

2014-03-07 @ 15:28:48

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0