Bortskämd liten fröken

 Ja, Lia är snart 2 månader och det går typ inte en vecka utan att hon får presenter. Blir verkligen helt rörd över alla fina grejer ni vill ge henne (oss). Jag vet inte om det är så intressant för er som läser att se vad hon fått men jag tänkte visa i alla fall, för jag blir så glad av att se allt fint.
 
 
Kattdress, pippi-pekbok och en "rull-leksak" från Clara och Erik
 
Body, tossor och en mössa från mina London-roomies Kajsa & Stine
 
Jeansklänning med fräcka strumpbyxor från Anna-Maria och Felicia.
Och såklart de underbara pannbanden som Anna-Maria stickat.
 
Body och sockar från min gamla skiftledare (min favorit-"chef") på Stilexo, Mario och hans fru Amira.
De jobbar fortfarande med Fidde och ni anar inte vad det värmde i hjärtat när Fidde kom hem med detta.
Så fina människor!!
 
 Och denna mysiga fleecedress med skor fick Lia av Adisa i lördags, när hon var på besök.

 
Missade presenterna från familjen Johansson/Paulsson som låg i tvätten ;-) En groda från Lukas och en brun klänning Newbieklänning som jag stod och drog i i veckan. Tur jag inte köpte den :-)



 
 Hjärtan-mössan och dregglisen som Evelina gav Lia i Alla hjärtans dag-present.
 
Denna söta gammelrosa bodyn med lite spets hittade Sarah på Lindex, och tänkte på Lia. Så den kom i ett paket apropå ingenting i lördags.
 
 
Sen skämmer mormor och farmor bort henne med gosedjur, babysitter, bärsele och badbalja också, toppen! Det tackar vi också massor för!
 
 
Som sagt, rörd blir man! Så fina presenter från så fina människor. Tack åter tack!!
 

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Fidde

Instämmer med Bettan... Tack snälla alla!! =)

2014-03-06 @ 14:53:41

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0