De senaste dagarna

I torsdags efter Lia fått sin 5 månaders spruta så gick vi bort till fågelforsskolan, där Fiddes äldsta brorsdotter Ebba (alltså Lia's äldsta kusin) slutade nian. Nästan precis vi kom dit öppnades dörrarna och ut vällde folk och rätt som det var stod Ebba bredvid oss och ville hålla Lia. Hihi så kul att hon är så glad i sin lillkusin (eller ja bebisar i största allmänhet är hon nog). Hon fick en blomma runt halsen av oss innan hon for iväg för att träffa hennes familj. Jag hittade svärföräldrarna till slut i vimlet och pratade några ord, tog lite kort innan jag gick hemåt igen men en skrikandes bebis i vagnen.


(Tänk att det är 10år sedan man själv stod där med blommor runt halsen, och Lisebergstur väntandes på kvällen)


Ifredags fick vi äntligen träffa Ida igen efter hennes 3månader i Uganda. Jag skulle slå till att baka likadan tårta som till dopet eftersom hon missade det, meeeen det misslyckades jag totalt med och den blev inte färdig men snäll som hon är fick hon åt hon ändå. 
Hon hann inte berätta ens hälften av allt hon varit med om innan hon var tvungen att gå och eftersom Lia var gnällig mest hela tiden så hoppas jag att jag får höra mer en annan dag.
På kvällen kom Lia's kompis Linnea hit med sina föräldrar och lämnade en dörr som vi ska ha till sänggavel. De fick oxå lite misslyckad tårta som tack för besväret :-)




I lördags var jag så sugen på att åka till nya Erikshjälpen i Jönköping så vi packade ihop oss och åkte in. Fyndade lite smått och gott, men hade hoppas på helt andra saker haha. Efter lite ärenden så åkte vi hem till Sarah och våldgästade över en fika. 

Lia tyckte det var kul att besöka Sarah


Fynd från Erikshjälpen.


I söndags gick vi en promenad och Evelina kom förbi en stund. Vi grillade gött och jag somnade typ vid 21, sååå skönt.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0